BLOG PENA CIKGU MENGUCAPKAN SELAMAT DATANG KEPADA SAHABAT-SAHABAT SEKALIAN. MOGA KITA SENTIASA DALAM REDHA ALLAH


2 Dis 2011

Apa guna jadi blogger kalau...

Ish, nak tulis blog pun tak senang kalau komputer macam ni. Nak ziarah sahabat-sahabat pun susah kalau komputer lembab gini. Nak balas komen pun tak daya kalau gini sokmo. Nak beli laptop baru, takut tak cukup bajet gi Bandoeng. Apapun, layan benda ni la dulu. Bijak juga dia pantun (pantun ke?)
Apa guna jadi blogger
kalau update pun skali skaler... hehe

8 ulasan:

Yatie Awang berkata...

ahahahaa...pantun warna merah tu siapa yang kena...

tapi betullah, apa guna umur yang panjang, kalau kita sia2kannya dengan perkara yang bukan2

MUHAMMAD SUKRI SUPI berkata...

Assalamualaikum...

Apa guna jadi blogger kalau blog yg dibina dijadikan tempat menambah dosa (mengumpat) (",)

RuMaH TuA berkata...

Assalamualaikum,

Apa guna jadi blogger,
kalau update pun skali skaler...

Isk3

Terasa diri tidak berguna,
Kerana menjadi blogger,
Yg updatenye sekali sekala.

(^-^)y

"Moga Allah kasih"

Al - Mu'allim berkata...

~Yatie Awang~

Saya takde tuju kt sape2, kak. hehe. Aah, sebenarnya peringatn yg tu saya nk kongsikan. Buat diri sendiri juga.

Al - Mu'allim berkata...

~MUHAMMAD SUKRI SUPI~

Waalaikumussam sheikh.

Tepat dan betul. Cuma ambo tulis gitu sb nak suruh napok sama alik blake. Jadi supo pantun.

*niru dale prikso tu biasa doh loni. Budok2 pun reti, ni kn pulop budok tua. TOk cekak nak lare.

Al - Mu'allim berkata...

~RuMaH TuA~

Waalaikumussalam.

Takde niat nak tuju kt ukhti pun.
Secara umum je. Lgpun nak melengkapkn pantun tu je.

Mohon ampun nak maaf. :)

"Moga Allah Kasih"

Muslimah Optimis berkata...

update sekali sekala sebab banyak urusan lain yang lebih penting daripada blogging disampaing bekalan interneto yang terhad.. sekarang dah pakai broadband bolehlah mengupdate selalu.. :-)

jemput lah singgah selalu ke blog.. mungkin ada sesuatu yang boleh diambil manfaatnya.. :-)

Al - Mu'allim berkata...

~Muslimah Optimis~

Yup, memang sepatutnya mendahului urusan lain yang lebih penting daripada menguruskn blog.

Selalu jg sy mengunjungi blog MO dan shbt yg lain. Cuba selepas musibah menimpa laptop, jarang skali ada kesemptn blogwalking. Desktop ini terlalu lembap utk menjelajah ke alam maya. Ke blog sendiri pun ssh,apalagi blog2 selainnya. InshaAllah slps dibaiki akan lebih kerap berziarah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails