BLOG PENA CIKGU MENGUCAPKAN SELAMAT DATANG KEPADA SAHABAT-SAHABAT SEKALIAN. MOGA KITA SENTIASA DALAM REDHA ALLAH


2 Jun 2013

Bahagianya merayakan cinta

Artikel kedua berturut-turut tentang cinta.
Cuba menyelami hati sendiri.
Apa perasaanku ketika ini?

Artikel yang lepas adalah bait kata di muka depan buku tajuk kali ini.
Bahagianya merayakan cinta.
 
Buku karya Ustaz Salim A.Fillah ini cuba saya selami. 
Saya tidak mengenal penulis buku ini,
namun saranan seorang sahabat untuk saya baca buku ini saya turuti.
Jarang beliau memuji sebuah buku, katanya buku ini lain dari yang lain.

Lalu saya memilikinya dan jatuh cinta kepadanya. 
Atau mungkin bangun cinta?

Dan ingin saya cadangkan buku ini buat sahabat-sahabat Pena Cikgu (PC)
Yang sedang menghitung hari menuju ke hari bahagia,
Mahupun yang sedang berbahagia bersama yang tersayang.

Sesuai untuk dibaca sebagai bekalan dalam bahtera baitul muslim
Atau mungkin juga sebagai barangan hantaran

Moga bermanfaat. :-)

2 ulasan:

dee berkata...

knp rasa mls sgt nk baca. hihi

Tanpa Nama berkata...

Teruskan berkarya.tak sengaja terjumpa blog ini.bagus sekali pengisiannya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails